Drömmen

Dom väkte mig på morgon tjugo över tre
min präst kom in i cellen och vakten stod brevid.
Jag titta mig i spegeln och jag hade inget hår
men jag kände mig rätt mätt sedan midagen igår.
Sen börja prästen Prata om himmel och jesus och jord
och jag tänkte här står jag OSKYLDIGT dömd för ett mord.
Det var för sent att gråta, Ja det var juh redan sålt
att jag skulle få en elchock på 70,000 Volt.




Igår var sista gången jag träffa min mor
hon skäms så för mig
hon kan ej bo kvar där hon bor.
Dom satte mig i stolen,
Ja dom spände mig fast där
Jag kände mig helt borta som jag ej var där.
Men jag kände att jag levde
när dom satte på allt ström.
Det börja lukta bränt kött
det kändes som en dröm.
Det sista jag såg var en blixt från
fotografen och jag tänkte nu dör
jag nu vaknar jag aldrig igen.




Kommentarer
Postat av: Linda

öh? Du är ju inte normal!

2008-08-03 @ 22:03:55
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: mamma

Linda han e din bror haha han e söt

2008-08-04 @ 15:00:05
Postat av: Nanne

Äpplet faller inte långt från trädet brukar det ju heta! Ha en fin dag grabben!

2008-08-06 @ 12:49:35
Postat av: Nanne, Rosies mamma

Jag har länkat till din bloggsida från min. Jag tycker du ska sätta in lite texter igen.Eler har du slutat skriva? Du är ju jätte duktig på att skriva! Tack för att du var en så fin vän för Rosie och ställde upp för henne. Hon tyckte mycket om dig som kompis ska du veta. Du var en av de få kompisar som hon hade, som var ärlig, upprikig och snäll mot henne. Kram i massor!

2008-08-06 @ 14:37:06
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Lisso

kikar förbi

Mamma talade om att du hade en blogg, så jag tänkte springa in och säga hej :)

Hoppas allt är bra (vi träffades hemma hos Camilla, om du minns det)

Kram

Lisso

2008-08-07 @ 19:10:14
URL: http://lisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0