Glömmer Dig Aldrig

Det finns stunder då man tänker tillbacka på det fina i livet
Då man tänker på dom dagar vi hade med varandra
Glömmer aldrig dagen då jag träffade dig första gången i mitt liv
Dagen då jag såg dig i skolan med ditt vackra blonda hår
En söt vacker tjej med ett stort hjärta
Glad och va alltid rolig att vara med
Du fanns alltid vid min sida och jag fanns alltid vid din
det gör jag fortfarande, Jag kommer aldrig lämna din sida min vän
För du är den bästa vännen jag någonsin haft och kommer att få
Jag minns för nått år sen när jag kom hem till dig
det var skol avslutning för 3dje ringarna då
du och marcus låg och sov, och där kom lilla jag in genom dörren
Din mamma sa att det var bra att jag kom för då kanske jag kunde få upp er ur sängen
det fick jag också
jag hjälpte både dig och marcus att välja kläder
jag fixade ditt hår och du var så vacker
Jag minns när marcus och du gjorde slut första gången
jag fanns där för dig hela tiden och stöttade dig
Den 15 februari 2008 gick mitt hjärta sönder
många vet nog vad jag talar om
men jag vill inte nämna det hämska för då kommer jag bara få tårar i ögonen
Rosie du är en del av mig och kommer alltid att vara det
Jag älskar dig min underbara vän
och jag sviker dig aldrig och kommer aldrig glömma dig

Saknar dig Min underbara vän   jag älskar dig och glömmer dig aldrig














Vi Två







( Om detta inlägg är stötande mot någon säg då till mig
så kommer jag genast att ta bort det )

Kommentarer
Postat av: Lisso

Jätte fint skrivet!

Har addat dig på msn nu!

kram

2008-08-07 @ 19:40:43
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Nanne, Rosies mamma

Vad jätte fint skrivet av dig!

Jag minns den dagen du skriver om. Hon tyckte om att bli ompysslad.

Kram

2008-08-11 @ 11:46:48
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fint skrivet!

2008-08-20 @ 22:26:35
Postat av: Isabelle, Rosies bästis.

Jätte fint skrivet. Saknar denna tjej så otroligt mycket. Kan inte fatta att hon är borta. Många krama från Rosies bästis Bella som jag kallas.

2008-08-21 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0