Godkväll alla läsare

Godkväll alla som läser^^

Idag har varit en helt underbar dag.
Börja med att man vakna hemma hos min kompis Jocke kl 09:00
då han skriker att han försovit sig och måste till jobbet XD.
sen när man kommer hem så ser man mamma och pappa ligga och sjusova :P
så dom flög upp när jag kom hem typ :)
sen så tog jag det lungt en lång tid hemma innan vi bestämde oss för att åka till älvdalen.
och det är då det underbara med dagen börja.

Jag fick träffa en person som jag velat träffa väldigt länge
det kändes väldigt skönt att få prata med henne
om vissa saker.
och aa när jag såg henne så blev jag nervös för jag viste inte vad jag skulle säga
men det gick bara bra.
Men när jag skulle gå där ifrån fick jag några tårar i ögonen.
Jag ville inte gå först men var tvungen.
Så jag vill säga Ta hand om dig Nanne tills vi ses igen ^^

Kramar lilla Tommy :)

Men nu sitter jag här och skriver om dagen och ska snart gå in och kolla på film
med min kära mor och far

Ta hand om er alla som läser vad jag skriver ^^

och så vill jag bara tacka för att ni läser ^^


 
Ängel
PS: Denna bild har jag gjort på datorn hemma i PhotoShop ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

söt du är<3 Finns hä för dej det vet du<3

Puss på dej lillebror<3

2008-08-09 @ 23:25:05
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: hillring

haha jasså :P jag nog är man trevlig mot trevligt folk^^ hoppas du hade det kul på m&m du också :P kom nyss hem från bynn jag så jag har då väldigt trevligt^^ mors :)

2008-08-10 @ 07:09:25
URL: http://hillring.blogg.se/
Postat av: Nanne

Ja det var samma med mig. Jag blev lite nervös och fick tunghäfta men det gick bra sen. Ha det bra!

Kram

2008-08-10 @ 09:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0