Tankar och funderingar och kanske en dikt ^^

hej min söta rös jag ligger här och tänker på dig och dina vackra ögon
jag har legat och funderat på hur dina vackra läppar smakar
om dom smakar jordgubb eller hallon ^^
detta kanske låter löjligt
men jag tycker du är snäll snygg vacker och helt underbar
och om jag inte vore så feg så skulle jag säkert försökt kyssa dig
men jag blir så nervös när jag ser dig och vill typ bara gömma mig
jag tänker på hur snäll du är
och din vackra röst som värmer varje gång du säger ett ord
din röst är som en sång
som sjunger i vackra toner
som en röst i vinden som viskar ens namn
jag ligger här och tänker på
 dina vackra djupa ögon som får mig att att mjukna innom mig
du får mig att bli varm innombords varje gång jag ser dig
det jag vill säga med detta kanske löjliga brev är att
du är helt underbar
och jag längtar tills vi ses igen
för jag vill vara i din närhet
varje dag hela tiden
bara få andas samma luft som dig
känna din doft och se ditt vackra hår
och att få vara med någon så underbart snäll människa som dig

Kommentarer
Postat av: Linda

Vem är denna vackra dikt till då? hihi. Fins skrivet:)

2008-08-24 @ 13:09:17
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Gina Johansson

jätte fin dikt du skrivit kram mamma

2008-08-24 @ 17:31:31
Postat av: Nanne

Skönt att se att du kommit igång med skrivandet. Blev lite orolig då du sa att du tappat gnistan sen Rosie blev mördad. Jag kände på mig att du skulle komma igen!Alltid skönt att skriva av sig.

Ha en fin dag!

kram

2008-08-25 @ 08:58:40
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0