Lycklig

Asså jag kan fan säga att jag är den lyckligaste killen på denna jord!!
jag har den underbaraste flickan i hela världen.


Anna Moraeus så jävla underbar du är!
du gör mitt hjärta glatt du får mig att längta efter allt som finns.
asså jag vet licksom inte vad jag ska säga.
det finns knappt ord som beskriver hur jag känner.
Hjärtat stuttsar orden bara kommer när jag pratar med dig
du får mig att må så jävla bra och jag älskar dig gumman.


^^




Och nu till går dagen ^^
Igår sov jag hos min söta AnnA, och det var hur kul som hälst
det första vi gör typ när vi kommer är att äta^^
och det var super super god mat :P
( nästan bättre en din mamma XD )
( och ja nu kommer kanske inte min mamma göra någon mat bara för jag sa så ;) hehe )
Nää men sen skulle anna plugga och det gick väll som det gick med den delen ^^ för vem kan motstå när jag ser söt ut XD haha.
så vi låg och myste i sängen i någon timma
sen kom jag på FAN jag vill se på tv för jag viste att det var simpson och family guy :P
och nu tänker ni vem fan vill se på tv när man myser med sin tjej XD haha okey jag är inte som alla andra :P
men vi la oss framför tv,en och glodde lite
anna låg och höll om mig och jag höll på att somna när hon drog sina fingrar i mitt hår ^^
sen kom hennes roliga lilla syster och satte sig och kolla
då tvär vakna jag igen XD
hehe inge kul att ligga och sova om fler kollar på mig XD haha
nää men sen så somna jag när hennes lill syrra gick ^^ och anna somna också
sen så vakna vi eller aa rättare sagt hon väkte mig och sa

- Tommy kom så går vi in på rummet och sover istället.
så då gjorde vi det
eller aa vi la oss och myste i sängen igen
( och mer av det tänker jag inte skriva :P )

sen idag så skulle vi åka in till mora igen tänkte åkt tidigt men som vanligt så blev det inte som planerat XD
så vi åkte in vid 2 draget och gick ner på gågatan och hade det skojj
och nu sitter jag här och skriver vad jag gjort
kanske inte är så mycket att läsa men det är iallfall vad jag gjort ^^

ha det bra alla roliga männsker MOHAHAHA


^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, tycker du min mammas mat är god, då har du inte smakat min pappas mat...:P Men din mammas pankakor är svåra att slå. De var de godaste pankakor jag ätit!

Och du visste inte att det var Simphsons, det bara råkade vara det när vi slog på tv:n... Faktiskt.

Jag älskar dig mest av allt och alla, och du är det underbaraste som finns! <3

2008-10-14 @ 22:25:24
Postat av: Nanne

Skönt att se dig lycklig igen! Så himla mysigt med kärleken!

Ha en bra kväll och kram till er båda från mig

2008-10-15 @ 18:10:47
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Gina Johansson

Ni e så söta tillsammans kram mamma

2008-10-16 @ 09:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0