Underbart

Hej Hej
idag har varit en underbar dag
inte med att jag klara 3 prov och fick vg på dom
NEJ
det är att jag fick vara med underbara anna m
min söta ros..
det börja med att karro och jag och anna m skulle ner på stan
men då sa karro att hon skulle möta viktor
och gick iväg
då var jag och anna ensamma en stund
sen hitta vi viktor och karro på kaffe stugan ^^
så vi satt och snacka och hade det mega mysigt
sen så gick jag och anna iväg en liten sväng sen gick vit illbaka


jag kan bara säga
Anna jag älskar dig ^^


Min vackra anna   Älskar dig


Saknar dig gumman
önskar du var här hos mig nu så jag kunde ha dig i min famn och kyssa dina underbara läppar


nää ska väll krypa ner i sängen nu
ha det bra all som läser

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Kul med vg gubben fortsätt så kram mamma

2008-10-09 @ 12:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0