Anna Min Ängel


Min vackra anna
hej min söta blomma kan du lyssna till ditt hjärta
så kanske vi kan slippa all fucking jävla smärta
smärtan omkring oss Som finns i våran värld
jag ligger här och blundar och önskar du var här
det är väll ingen hämlighet att jag har blivit kär
kär i en prinsessa
min underbara Anna
jag vet du är det rätta
rätta för mig
jag vill juh bara säga att du är en underbar tjej
och jag saknar juh dig
för varje gång jag ser dig blir jag varm i min kropp
och när du håller om mig så ger du mig hopp
hoppet om kärlek det kommer juh tillbaka
för varje gång du går
så är dte dig som jag saknar
min underbara blomma prinsessa jag ber
kan du inte bara komma hit å bara le
för du är så jävla vacker och jag vill va din man
jag vill gå genom skolan och hålla din hand
sitta nära dig nere på stranden
ser solen gå ner och vi drömmer oss bort
till drömmarnas land
med handen på hjärtat
jag säger det igen
jag vet du är den rätta
rätta för mig
för varje gång vi kollar på varan så finns det något
ja en liten gnista
utan dig
i mitt liv
så kommer hjärtat brista
Anna min ängel min vackra kristall
jag hoppas att du vet att du fått mig på fall
du är vacker som solen
jag förklarar min kärlek genom dom här orden
en kvinna
en ängel
en gudinna som du är
jag sa det förut jag har blivit kär
jag kommer aldrig lämna inte vika från din sida
för utan dig bevid mig kommer jag att få lida
jag älskar ditt skratt å jag älskar ditt hår
jag saknar dig varje dag varje gång du går
jag skriker ut min kärlek å jag hoppas du förstår
jag hoppas du förstår
Du betyder så mycket för mig du är mitt allt
 jag vill känna värme men när du är borta
så känns det bara kallt
Anna min ängel jag älskar juh dig

Anna jag älskar dig

http://www.znapmusic.com/silentheart/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0